Udda tatueringar

Är det bara jag som riktigt älskar tatueringar? När jag fyller 18 ska jag direkt till en som tatuerar och tatuera in en grej som jag funderat på i flera år på! Längtar!

Men ibland kan ju faktiskt tatueringar gå till överdrift? Eller? Jag kikade runt lite på google och hittade några udda tatueringar... vilken tycker du är värst?




Helvetet. Aldrig att jag skulle gadda in den där saken.


Jag tycker att den här var cool!




HAHAHA! Vem fan tatuerar in Voldemort?


VEM FAN TATUERAR IN DET DÄR? Alla HP-fans vet vad jag talar om...




Det här är överdrivet. Edward Cullen på hela armen för resten av livet.
Räckte det inte bara med texten "You are my life now" eller ett äpple?

Kommentarer
Postat av: Tina

Fyfasen vilken ful tatuering den första var! :O Blir typ rädd..

2010-01-17 @ 17:29:01
URL: http://tinasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0