Omegle

Lite roligt är det att den här Omegle trenden nu regerar över min klass - haha! Varje rast, varje lunch, varje lektion (?) är det någon som chattar på Omegle. Senast idag såg jag hur varenda dator var inne på Omegle. Roligt faktiskt. Varje elev får mer kontakt än andra med vissa länder. Jag får till exempel mycket kontakt med folk från USA och Australien (vilket uppskattas ^^ mmm, amerikanare!) medan Mos har skaffat sig ca 1370 nya vänner från Norge! Marika pratar med många från Holland. Hehe!

Var tvungen att slänga in det här. Haha.

Föressten - håll tummarna för att jag får dans som kärnämne på skolan! Vi kommer ha ett estetiskt val som kärnämne - HOPPAS jag får dans. Skulle vara awesome att läsa det och fara in till stan tre timmar i veckan för att dansa i en studio. Wooosh! Om det inte blir dans blir det foto. Bra det med!

Hejdå. Värt inlägg. Jag heter Maria. Jag gillar hästar. Orlando Bloom är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0