En glad Maria

Det går inte att beskriva - så galet kul det var igår på nyårsafton! Jag och Tim kom till lokalen strax efter fem tiden och då var det mingel som gällde. Träffade många nya människor och alla var så fina! Efter det var det varmrätt, efterrätt och massa annat som gällde! Grymt kul! På stan frös vi inte i alla fall, som tur var - även fast det snöade som bara den!

Efter att vi varit ca 25 pers så var det i slutet jag, Tim och Valdemar kvar, men vid halv två tiden skildes vi åt - men glada var vi i alla fall!

Ska lägga in bilder sen. Ska jobba imorgon (stallet) så nu vill jag inte bråka med kameran utan bara ta det lugnt. Tror jag ska fixa det sista med blogg designen, det är roligt och underhållande - men samtidigt lugnt. Hm - jag vill ha en lite mer... vad säger man? Lysande blogg! Kanske rosa? Rosa är en glad färg och lyser upp. Lite bättre än vitt i alla fall? Vad tycker du skulle passa bra till min blogg?

Puss på dig!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom du har röda rosenblad till vänster kanske något rött skulle passa? :)

2010-01-01 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0