Konsten att INTE skriva

Jag börjar förstå varför det går så trögt med mitt skrivande just nu.

1. Den här världen jag lever i nu är INTE inspirerande.
2. Jag hatar skolan och alla idiotiska prov.
3. Det är vinter.
4. Det är inte sommarlov.

Allt jag begär är sommar, en stuga vid en liten älv, träd som dansar med vinden, en dator att skriva på, Cornelia som betar och lite Grieg. Det är ALLT jag begär i mitt liv. Jag kan leva med det för resten av mitt liv. Varför kan jag inte få det? Är det verkligen för mycket begärt? Kan jag få det om jag lovar att äta upp min mat, aldrig mer köpa kläder och aldrig mer pyssla om mina naglar (som ändå blir fula efter 1h)?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0